Wavy

Jag har ju knappt visat några bilder på hur mitt hår ser ut sen jag klippte det axellångt i somras, men jag har inte trivts med att ha det så kort, därför har jag inte fotat så många bilder. Nu har det ju blivit lite längre och jag tycker det är en bättre längd, även om jag helst skulle vilja ha det långt :p 
Mitt hår är egentligen lite lockigt/vågigt, men brukar nästan alltid platta det. Finns inte många bilder på mig med oplattat hår här på bloggen, men nu tänkte jag faktiskt testa på att framhäva det lockiga istället. Köpte en saltvattensspray idag och lockarna blev mycket bättre av den, det är ju kul att kunna variera sig lite. Här över ser ni hur det blev (mobilbild som jag gick lös på i en fotoapp :p). I vår tänkte jag även ljusa upp håret ännu mer och få bort min utväxt, men det får vänta till typ maj eller så. 
 

Du har sjukt fint hår till skillnad från mitt som liksom bara sitter där på huvudet :P

Svar: Tack så mycket! Fast ibland önskar jag att jag hade sånt hår som bara sitter där 😂
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: