Före och efter

 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var jag hos frisören och klippte av en bra bit av mitt hår. Har ju inte visat någon bild på det här, så tänkte att jag kunde göra det nu. Jag har haft ganska långt hår länge, fast jag har alltid velat ha det ännu längre, men det var så slitet så det blev aldrig längre. Nu i slutet var det inte bra alls, så jag bestämde mig för att klippa av det och spara om på nytt. Jag trivs inte alls i såhär kort hår, men det får funka så länge, det ser iaf friskt ut :p Vet inte om det är för att det ser så rakt avklippt ut som jag inte gillar det, kanske kan vara så.. 
Jag hade ju en sidecut som jag började låta växa ut 2013 och det tog inte såå lång tid ändå för den att bli lång igen, så förhoppningsvis blir mitt hår långt om ett tag igen. Ska försöka ta hand om det bättre denna gången också, men jag är inte så bra på sånt, så om ni har några tips får ni gärna skriva dom :)) 
Jag gör ju ändringar med mitt hår lite då och då, tycker det är kul, men i slutändan vill jag alltid ha det som jag brukar ändå :p Skulle ni vilja se olika bilder på hur mitt hår har sett ut under åren? 
 

Tycker du ser bra ut i båda frisyrerna!:) Jag håller med dig om att det är snyggare när det är "spetsigare" liksom, och inte sådär rakt avklippt, som jag oxå har nu sen frisören :/ Don't like it..ändå sa jag till henne att det var så jag inte ville ha det..aja.
Skulle va superkul å se förändringar med ditt hår 😍

Svar: Tack så mycket! Tråkigt att det inte blev som du ville. Jag visste inte riktigt innan hur jag ville ha det mer än att det skulle vara kortare, men tänkte på det efteråt att det är för rakt.
Johanna Fåglund

Jag tycker det blev jättefint! Men förstår att det är en omställning, har själv klippt av mitt hår :) Det tar också så kort tid att ta hand om och styla ;)

Svar: Tack! :)) Hehe jaa, det är ju bra iaf :p
Johanna Fåglund

vilken härlig längd det blev, woho!! Heja dig!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

tycker du passar bra i kort! Blir så sugen på att klippa av mitt eget när jag ser folk som passar bra i kort hår, men kommer nog inte våga klippa av innan jag blir trött på det haha :) Börjar äntligen få så långt som jag alltid velat ha, så det får vara kvar ett tag till!

Svar: Tack så mycket, men jag trivs fortfarande inte i det :p Mitt mål är att få mitt hår lika långt och fint som ditt, haha :p Bara att det aldrig hade funkat om jag inte klippte av det för det var så slitet.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: