Harry Potter och De vises sten - In concert

Detta inlägg är i samarbete med Musikkens Hus i Danmark. 
Jag vet inte om ni hört talas om detta, men den 22 maj kommer Harry Potter och De Vises Sten In Concert visas på Göteborgs Konserthus. En väldigt kul och speciell grej för filmen visas på storbild och samtidigt är det en symfoniorkester som spelar musiken live! Hur häftigt är inte det? Älskar ju musiken i dom filmerna och med en liveorkester blir det ju bara ännu bättre! Direkt när jag läste om detta skrev jag till Sandra som är lika stor Harry Potter-nörd som jag, och vi var ju bara tvungna att gå och se det. Kommer bli en riktigt häftig och magisk upplevelse! Längtar :D 
Biljetter finns att köpa här ifall ni också är intresserade av att gå :)) 
 
Här är en till version av Hogwarts som jag fotade när jag var på Harry Potter Studios i höstas. Har lagt ihop den med en himmel jag fotade på Sicilien för några år sedan. Vilken gillar ni mest, denna eller den första jag gjorde? :)) Även om jag brukar gilla bilder i färg mer, så gillar jag den första mest, den hänger fint på väggen i sovrummet nu :p Men himlen och ljuset känns lite passande tillsammans med slottet i denna ändå :p

Det är likadant i Stockholm men med pirates of the caribbean :)

Svar: Ja, just det, det läste jag också någonstans. Måste också vara häftigt med den musiken även om jag föredrar harry potter:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: