Panorama

Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4G 
 
En panorama från i förrgår. Mot slutet började det blåsa, så vattnet var inte lika spegelblankt längre när norrskenet syntes som mest. Det blev kallt och vi hade varit ute länge, så vi kände att det var dags att åka hem. När denna peaken var över gick vi bort till bilen igen. Det var en väldigt bra kväll/natt iaf :)) 
 
Imorgon ska jag välja ut en vinnare i tävlingen. Ni har fortfarande några timmar kvar om ni vill vara med (fram till klockan tolv). Här hittar ni tävlingen. 

Så fantastisk bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Det var en helt underbar bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Ah alltså fantastiska foton här inne som vanligt (var ett litet tag sen jag surfade bland favoritbloggar)! <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vilka fantastiska bilder du tar! Mycket inspirerande!! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

fasen vad du fångar norrsken hela tiden då! ;) så vackert!

Svar: Haha hela tiden skulle jag nog inte säga :P men tack!
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

asså jdfhbvsdfnsdfdblööö

Svar: Typ tack? :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: