Fototävling

Nu är det dags för en fototävling! En tävling jag har i samarbete med Themobilestore.se
Priset är ett eget designat mobilskal! Det är ju jättekul med ett unikt skal med sin egna bild på. Vinnaren får om han/hon vill, välja någon av mina bilder att ha på skalet :))  
 
Temat för denna tävlingen är "ditt favoritmotiv". Det är precis som det låter, du tävlar med en bild på det som du tycker mest om att fota och det kan vara precis vad som helst. Mitt favoritmotiv är ju landskap, men ditt kanske är macro, porträtt eller kanske ditt husdjur? 
Nu hoppas jag att få se era fina favoritmotiv :)) 
 
För att tävla: 
- Lägg upp ditt bidrag på din blogg (eller annan social media) 
- Länka till Themobilestore.se 
- Länka till min blogg 
- Skicka en länk till ditt bidrag i en kommentar i detta inlägget 
 
Ni har fram till och med onsdag den 16de mars på er att lägga upp era bidrag. Därefter kommer jag välja ut en bild som vinner och presentera här på bloggen. 
Är det något ni undrar är det bara att fråga :)) 
 
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. 

Vad kul! Åh om jag hade lite mer vana, och självförtroende, när det gäller mina bilder skulle jag delta! Tycker inte att jag tar så bra bilder än att jag vågar tävla med dem - ska bli så spännande att se vem som vinner!. :)

Svar: Det skadar ju inte att försöka om du nu vill vara med :))
Johanna Fåglund

Åh vad roligt med en tävling! Kan jag delta fastän jag bor i Finland? :)

Svar: Tyvärr, så går det inte från Finland :/
Johanna Fåglund

Jag är med! :)

http://lauana.blogg.se/2016/march/fototavling-vinn-ett-eget-designat-mobilskal.html#comment

hade gärna varit med men de har inte så man kan göra till min mobil :(

Svar: Åh, vad synd att dom inte hade det :/
Johanna Fåglund

Åh, jag är självklart med och jag tror äntligen att jag har lyckats välja bild! Haha.

http://catarajna.blogg.se/2016/march/fototavling.html#comment

Här är mitt bidrag! :D håller tummar och tår! :D

kanske ska ta och vara med ändå... Kan ju ge bort det om inte annat :D Får titta på detta mer imorgon.

Svar: Ja, det kan du ju göra :))
Johanna Fåglund

Hinner jag att vara med ännu imrgon? Måste hitta en bild haha :D

Svar: Det hinner du, går att anmäla sitt bidrag under hela dagen imorgon :))
Johanna Fåglund

Så kul med en tävling! Här är mitt bidrag :D
http://winbrophoto.blogg.se/2016/march/fototavling.html

Ja är så med💕💕💕
https://instagram.com/p/BC_NQQmPx1f/

Har nyligen fått ett nytt familjemedlem förra året så hon är min favorit just nu :D Kommer även före pojkvännen ibland hihi O:) <3

Svar: Din länk funkar inte, försök skicka den igen :))
Johanna Fåglund

Äsch såg att man inte kan delta från Finland. Synd :/

Svar: Ja, det är synd!
Johanna Fåglund

Thuy

Testar igen då det kanske inte funkade på det sättet då jag inte har en blogg :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=991653890882938&set=a.339615436086790.75169.100001150105981&type=3&theater

Har nyligen fått ett nytt familjemedlem förra året så hon är min favorit just nu :D Kommer även före pojkvännen ibland hihi O:) <3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: