Motljus

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Ett annat av mina favoritmotiv är naturbilder i motljus. Det är ju såå härligt att gå ut en kväll i solen och hitta fina träd, buskar eller blommor som man kan fota med stor bländare och få massa rolig bokeh! Vad tycker ni mest om att fota? 
 
Ni missar väl inte tävlingen jag la upp i förra inlägget där ni kan vinna ett mobilskal med en egen bild på? :D 

Så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfina bilder!
Jag älskar också att fota i motljus! Särskilt natur :) Det blir såå fint!

Svar: Tack så mycket! Ja, det blir det verkligen :))
Johanna Fåglund

Åh gud vilka fina bilder! :) kram

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Såå fina bilder! Har säkert frågat förut men hur får man en så bra bokeh?

Svar: Tack så mycket :)) Det beror mycket på ljuset och vad man har i bakgrunden/förgrunden, hur nära man är och så. Här har jag haft blommor som lyst upp i solen och fotat en liten bit ifrån med en rätt stor bländare.
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder, känns lite japansk över dem!

Svar: Tack :)) Ja, faktiskt :p
Johanna Fåglund

Sjukt så fina bilder du tar! :)

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: