Blond igen

 
Jag trivdes inte så bra i den hårfärgen som jag färgade i december, mörkt upptill och resten ljust som jag hade lila ett tag. Jag tyckte det var fint och jag gillade det lila, men tröttnade rätt snabbt på det. Jag har ju typ alltid varit blond och ville fortsätta att vara det, så i förrgår gick jag till frisören och gjorde ljusa slingor, så nu känns det som det brukar igen :)) Det är kul att testa nya saker, men det burkar bli att jag går tillbaka till det vanliga igen efter ett tag :p 

snyggt

Svar: Tack!
Johanna Fåglund

Så fin du är!

Svar: Tack Annika! :))
Johanna Fåglund

Superfint 👍🏻👍🏻

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Är nog rätt vanligt att man tröttnar snabbt på hårfärger.. :) Det vanliga ser bra ut, fräsch bild!

Svar: Ja, det brukar bli så :p Tack!
Johanna Fåglund

Men OJ vilka slitna toppar =O... eller ska det vara så, ursäkta för mitt klarspråk nu! Jag själv skulle iaf ha fixat till när jag ändå satt i frisörstolen. Färgen klär dig =)

Svar: Mitt hår är slitet, men såå slitet är det inte :p Jag vill ha långt hår, så hon fick bara klippa väldigt lite. Istället fick jag något som jag ska ta i håret som ska göra det bättre :))
Johanna Fåglund

Det blev snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: