Grekland 9-10 September 2015 - Sista två dagarna

Nu, efter bara fem månader kommer sista inlägget från när jag var i grekland i höstas med familjen :p Har kommit så mycket annat emellan, så har inte blivit av att jag redigerat dom här bilderna förrän nu. Jag ville inte hoppa över att lägga upp dom sista två dagarna, så det fick bli lite sent :p Längtar tillbaka, speciellt nu när det är så tråkigt väder! 
Vill ni se alla bilderna från resan finns dom här :)) 
 
Näst sista dagen på stranden. 
 
Vågorna hade blivit mindre, så jag ville simma ut och fota under vattnet, men det var fortfarande grumligt från alla vågor som var dom två senaste dagarna, så det gick inte. 
 
Senare gick vi upp för berget för att äta middag på en restaurang med utsikt. 
 
Här tyckte vi det såg mysigt ut, så den fick det bli :)) 
 
Jag ville fota stjärnor, så pappa följde med mig ner till stranden. Det var alldeles för mycket ljus från stan! 
 
Soluppgången sista dagen 
 
Testade att simma ut med kameran en sista gång. Tar alltid en sån här bild för att se hur klart vattnet är och det var mycket bättre än dagen innan. Fast inte lika fint som när vi var vid falassarna några dagar tidigare. 
 
Jag fick vara med på bild också. Viktor som fotat denna. 
 
Och på kvällen åkte vi med bussen mot flygplatsen, det är väldigt fina landskap på Kreta :)) 
 
Så avslutar jag denna resan med en bild jag fotade från flygplanet på lite norrsken. 5 sekunder lång slutartid på ett flygplan som skakar och rör sig är inte jätteenkelt, plus att lampan på vingen inte var den roligaste. Men man ser iaf norrskenet :p 
Det var en jättebra resa med familjen, var längesen vi var på en resa bara vi fyra innan denna :)) 

Sandra

Alltså, tunikan på översta bilden! Så fin! <3 hela du är fin, alltid!

Svar: Tack Sandra! <3<3<3
Johanna Fåglund

Så fina bilder!! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh så fint! Blir inte lite sugen på en resa till värmen :)

Svar: Tack :)) Haha, samma här :p
Johanna Fåglund

Åhhh så mysigt. Var det vid Chania ni var? Tyckte jag kände igen berget som går ut i bukten. Klarare vatten har man på andra sidan ön men då är det sååååå kallt. :)

Svar: Aa, i platanias var vi. Vattnet var rätt klart här i början av veckan innan alla vågor grumlade till det. Men en dag var vi på västra delen av ön och där var det hur fint som helst :))
Johanna Fåglund

och dääär fick man galen utlandslängtan ;)

Svar: Haha inte alls meningen :p
Johanna Fåglund

så härliga bilder, skulle vara skönt med lite solsemester nu :) tycker bilden på norrskenet är riktigt cool!

Svar: Tack!! Nej, det hade inte varit helt fel :p
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder! Restaurangen ser jättemysig ut. Och åh, vad cool den sista bilden är!

Svar: Tack! Den var jättemysig :))
Johanna Fåglund

Men gud så mysigt och så vacker med frö den delen. Längtar ännu mer efter min resa i Oktober efter att ha sett dessa bilderna, sa dock inte till Grekland utan Gran Canaria :)

Svar: Det var riktigt härligt! Åh, kul att ha en resa att se fram emot även om det är en stund kvar :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: