Oktoberbilden

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Alla bilder ser så mycket bättre ut i både färger och skärpa med min nya dator. Jag har aldrig haft en jättebra dator, utan köpt typ medelbra, men denna gången satsade jag på en mycket bättre :)) IPS-skärmen var ett väldigt bra val för allt ser så himla bra ut även om man kollar i olika vinklar. Den har full HD också, så bilderna på bloggen ser mindre ut än dom gjorde på min förra dator, så jag funderar på att ändra storleken till ännu större än jag nyss ändrat till, kanske 1000px istället för 875 som jag har nu. Och sen lite större text också. 
 
Här över är en bild som finns med i en av mina kalendrar som jag tycker om väldigt mycket. Började regna massa en stund efter denna bilden togs, men det var så fint med alla låga moln.  
Är ni intresserade av en kalender kan ni läsa mer om det i detta inlägget eller maila mig på [email protected] 

Fantastiskt fina bilder du tar! Jag fotar en del och är just nu på jakt efter en ny dator, får jag fråga vad du har skaffat? 😊

Svar: Tack så mycket :)) Jag köpte denna och är jättenöjd: http://www.inet.se/produkt/1978103/acer-aspire-nitro-i5-8gb-1tb-hdd-gtx-950m#/moreinfo
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: