Kalender 2016

Nu släpper jag mina kalendrar inför 2016 med natur och landskapsbilder fotade av mig. Det finns en version med rutor för varje datum där man kan skriva små noteringar och den andra versionen har större bilder och inga rutor för den som bara vill ha en fin bild uppe på väggen som man byter varje månad, båda utskrivna på fotopapper i A4-storlek. 
Perfekt julklapp till någon annan eller dig själv ;)) 
Se hur alla månader ser ut lite större på min hemsida
 
Priset för en kalender är 250kr (inkl.moms). Hör av er till min mail om ni är intresserade: [email protected]
 
Hoppas ni gillar dom! Vilken månad är eran favorit? :)) 
 

Så himla häftiga bilder!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vad fina de blev! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Wow vad fina :)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Decemberbilden där man kan skriva i de små rutorna. Jag älskar snö och såna bilder blir jag så glad av, synd att det knappt kommer någon snö till Göteborg längre! :(

Svar: Jaa, det är väldigt synd att det knappt kommer någon snö här ;/ Man får passa på dom dagarna när det väl kommer någon.
Johanna Fåglund

Så fina!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Vart är bilden från April tagen, den i grottan i kalender nummer två? Sjukt vacker!!

Du är så himla, himla duktig!

Svar: Tack så mycket! :)) Den är från Norge, Trollkirka hette stället med grottorna och vattenfallen.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: