Årstider II

En typ av fortsättning på mitt årstidskollage, men denna gången gjorde jag ett med gamla bilder som jag fotat i botaniska trädgården. Kommer nog fortsätta på detta temat lite och göra olika kollage som kommer upp lite då och då nu när jag blev klar med mina färgkollage i sommar :p 
 
Sommar / Höst / Vinter / Vår 

Man kan ju inget annat än att älska alla våra årstider :) (även om ett par av dom är lite blöta =))

Svar: Hehe ja, precis! Dom har sina stunder (både bra och mindre bra) :p
Johanna Fåglund

FANTASTISKA bilder. Älskar din blogg!

Jag har tänkt att köpa ett macroobjektiv, har en Canon 6D. Vilket objektiv skulle du rekommendera till ett bra pris? Har funderat mycket på det du har :)

Svar: Tack så mycket :D Jag tycker att Tamrons macroobjektiv är riktigt bra. Jag har ju både den gamla modellen och den nya. Gillar ju den nya mest, men den gamla är bra den också.
Johanna Fåglund

Otroligt fint !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Helt underbara bilder! Du är bara för duktig! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vackert

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: