Årstider

Det finns en fin bro i närheten där Tobias föräldrar bor som jag fotade i höstas, tyckte om den bilden väldigt mycket. I vintras när vi var där tog jag en till bild på samma bro. När jag sen satt och redigerade den bilden tänkte jag att jag skulle kunna ta en bild där från varje årstid. Då hade jag ju bara vår och sommar kvar, så jag behövde inte vänta såå länge förrän alla bilderna var klara. I våras när vi var där tog jag en bild och en till nu förra helgen. Så nu har jag alla årstiderna på bild från samma ställe :)) 
Vilken årstid blev finast? Själv tycker jag höst. 
 
 
Och alla tillsammans :)) 

jag tycker allting är finare på hösten när det inte har regnigt förlänge :)

Svar: Det tycker jag också. Synd att det ska vara under så kort tid bara, allt det fina ;o
Johanna Fåglund

Hej! Har precis hittat din blogg och kollat igenom den lite och även på dina foto och redigerings tips och jag bara måste säga att du är sjukt duktig på fotografering och framförallt redigering! Helt sjukt hur snygga bilder du tar :D Jag har oxå foto som intresse och älskar att kolla på hur andra gör för att få lite inspiration och din blogg har precis blivit en utav mina favoriter som jag garanterat lär kolla in oftare! :D

Svar: Åh, vad roligt! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

så fina bilder

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh höst var ju verkligen superfin! Gillar vinter också :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Alltså åh så fint! Nu blev jag sjukt inspirerad att göra likadant, fota samma plats i alla årstider!

Svar: Tack! :)) Tycker jag du ska göra!
Johanna Fåglund

Å vilka fina bilder! Vilken bra idee att fota samma ställe under olika årstider, det måste jag också helt klart prova :)

Svar: Tack! :)) Gör det, är väldigt kul!
Johanna Fåglund

Superfint ! Det är svårt att inte gilla hösten alltså, även om jag inte längtar efter den ;-)

Svar: Tack :)) Haha nej, håller med dig! Hösten är så fin, men vill ha sommar läänge till!
Johanna Fåglund

Så coola bilder :D Höst är finaste sedan sommar, vinter och sist vår :)

Svar: Tack :D Tycker jag också :p
Johanna Fåglund

Sommar och höst delar förstaplatsen för min del. :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Jag håller med, hösten tycker jag är finast :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Höst bilden är helt klart bäst ! Helt fantastisk :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Häftigt! Och håller med om att höst-bilden blev bäst! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow vad häftigt, min favorit är nog också höstbilden :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jäklar vad fint!! Jättesvårt att välja en favorit, men tycker nog sommaren och vintern är finast faktiskt! Tycker att vinterbilden har lite Madicken-stuk över sig, supermysigt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Gillade både höst och vinter. Älskar färgerna under hösten men tyckte det såg mysigt å fluffigt ut med snön

Svar: Tack :)) Det var mysigt på vintern också! Hade tur att jag var där just då när det var som mest snö :p
Johanna Fåglund

Wow vad vackert på hösten, ser ju nästan sagolikt ut!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himlans snyggt gjort! Favoriterna är höst och sommar! (:

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Gud vilken rolig idé! Snyggt gjort :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh va vacker :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, jag blir aldrig besviken på din blogg! Alltid nya och roliga saker att både se och läsa om.

Höst var helt magisk! Underbar bild!!!!

Svar: Åh, vad glad jag blir, så himla kul att höra! Tack!! :D
Johanna Fåglund

julia

åå va fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Höst har klart finaste färgerna. Löven täcker vattnet så himla häftigt! Men jag måste ändå säga att höst och sommar delar första plats! :)

Svar: Tack så mycket! Ja, hösten är finast, men sommaren är härligast :))
Johanna Fåglund

MEn va fint! Jag håller med dig, tycker hösten är finast :) Fast gillade vinter också.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

höst är också min favorit! så fint med alla orangea löv!

Svar: Ja, hösten är så fin! Men vill inte ha höst än, sommaren får fortsätta ett tag till tycker jag :p
Johanna Fåglund

Underbar bro och höstbilden är underbart vacker

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Höstbilden var såklart finast! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej! Alltså jag bara måste veta vart du har tagit dessa bilder någonstans! :o

Svar: Dom är fotade i Gräfsnäs. Ett mysigt litet ställe några mil ifrån Alingsås :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: