Happy Halloween

Blev en halloweensminkning idag. Imorgon blir det halloweenfest, men då ska jag inte ha sår och blod så kände för att göra en sån sminkning idag istället :p Blev någon clownliknande grej (ögonen är redigerade svarta). Blev ändå nöjd för det är bara andra gången jag sminkar med blod och sånt där (sist var förra halloween). 
Hoppas ni får en bra halloweenhelg! :)) 

Jag får en liten Harley Quinn-känsla över det hela, älskar det! <3

Svar: Visste inte vem det var så fick googla :p Men ja, kan hålla med dig lite faktiskt. Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, så coolt gjort :-) Du är så duktig!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Häftig sminkning (och redigering på ögonen) :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt bra sminkning!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: