Halloween

Igår var jag, Pernilla och Camilla på halloweenfest på Trädgårn. Först kom dom hit så vi kunde sminka oss. Tog ett tag att sminka alla oss tre, men jag tycker det blev bra iaf :)) Fast var inte så jättenöjd med min egna sminkning, blev inte som jag hade tänkt mig, men det fick funka. 
Jag hade ställt upp mina blixtar och en bakgrund så vi kunde ta lite bilder på oss innan vi åkte in till stan också. Kändes som att folk kollade lite konstigt på oss på bussen och spårvagnen :p Men inne på halloweenfesten var dom flesta utklädda iaf. Var kul att se hur alla gjort :p Jag kunde inte stanna så länge för jag fick så ont i min rygg att jag knappt kunde stå tillslut. Hade nog blivit för mycket sminkande för mig den dagen, hade haft ett sminkjobb tidigare på dagen också. När man inte har så höga stolar får jag böja mig mycket och jag har redan ofta ont i ryggen, så det blev nog lite för mycket för den igår. Men jag hade en kul kväll ändå :)) 
 
Zombie-Pernilla och Camilla-häxan :))  
 
Sen fick jag vara med också. 
 
Söt bild på Camilla :)) Gillar spindelnätet som jag gjorde vid ena ögat med några rosa stenar i. 
 
Pernilla var rätt läskig ;o Jag gjorde ett sår på hennes kind med vax (som man kan täcka ögonbryn med också). Tycker det blev bra, men det syns inte så tydligt på bilden :p 
 
Och jag då.. Köpte några nitar för ett tag sen på rea som jag tänkte ha i min sminkning. Skulle egentligen ha fler upp mot tinningen och pannan, men eftersom jag klippt lugg nu hade man inte sett det, så det fick bli såhär istället. Det är mest läpparna som jag inte tyckte om, men färgen passade bra med resten av sminket :p Svarta linser hade jag också. 

Grymt coola bilder!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tack! :)) Detsamma.
Johanna Fåglund

fin blogg!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Gery

Bra att du ganska nyligen utbildat dig till makeup-artist och redan nu inte kan göra 3 sminkningar på en dag?

Svar: Kanske inte det bästa att stå böjd typ en hel dag. Men så kunde jag ju visst göra tre (fyra som jag gjorde igår) sminkningar på en dag, bara att gå ut på kvällen inte var så bra efter det.
Johanna Fåglund

Jättefina bilder, och häftiga sminkningar :-D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Coolt med nitar :D

Svar: Tack :)) Tyckte det passade in på mig :p
Johanna Fåglund

Riktigt coola sminkningar! :) Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: