One Direction - 17 Juni 2014

Jag kom på att jag inte har lagt upp några bilder från den andra One Direction-konserten jag var på med Lisa i Köpenhamn. Eller har ju visat bilder på förbandet McBusted (<3). Så jag fixade några bilder på One Direction nu också som jag tänkte lägga upp. Dom firar ju till och med fyra år idag :))
Kvalitén på bilderna är ju inte den bästa för vi hade sittplatser, så vi var ju en bit bort, men det blev ändå helt okej. Denna gången satt jag långt ner på läktaren istället för högt upp som sist, så det blev lite annorlunda bilder iaf :)) Sen har jag några videos också (både från McBusted och One Direction) som kommer komma upp någon annan dag. 
Gillar någon mer här One Direction? Vilken låt är eran favorit i så fall? :)) 
 
Canon Powershot G15

Tog du bilder på 5sos också? :)
Kan du lägga upp några av dem i så fall?

/Elin

Svar: Blev typ inga bilder på dom faktiskt. Jag hade inte riktigt börjat lyssna på dom då, men nu gör jag det så ångrar lite att jag inte tog fler bilder :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder!
Älskade pojkar haha!

Svar: Tack! :)) Jaa!
Johanna Fåglund

Jag gillar dom, haha. Mina favoriter är nog happily och rock me, vet att den är gammal men älskar den ändå. Gillar does he know också haha. Kram :)

Svar: Dom är bra dom låtarna. En av mina favoritlåtar är också en av dom äldre, More Than This :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: