Frozen

Ni kanske kommer ihåg bilderna på dom frusna löven jag fotade i höstas? Jag ville göra någon liknande sån bild, fast lite juligare. Testade med att frysa in några små julgranskulor med en gren. Fick göra om det tre gånger, var svårt att få ner dom till bottnen för dom flöt upp, men till slut fick jag till det ganska bra iaf.. Vet inte om jag är helt nöjd, gillar inte speglingen (tog ändå matta kulor för att inte få så mycket spegling). Höll en refelxskärm framför så det inte skulle se ut som ett stort hål iaf, så det fick bli såhär :p 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow! Älskar verkligen den här bilden! :)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Det blev ju jätte fint =)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: