Frozen II

Som jag skrev i förra inlägget försökte jag mig på att "fota om" lite bilder som jag tog för fem år sedan. Blev inte så nöjd med hur isen blev, men blev ändå rätt nöjd med resultatet. Kommer nog göra om det någon annan gång för att försöka göra det ännu bättre :p 
Här kan ni se mina gamla bilder om ni vill det. 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Åh vad fint! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt grymma bilder! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

superfint! :)

Svar: Tack Alma :))
Johanna Fåglund

verkligen jätte fina!!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt galet vackert! Du lyckas allt du :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt coola bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud vad häftiga bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag tycker att resultatet blev riktigt läckert :) Nu blev jag lite sugen på att testa att fota sådär själv :P

Svar: Tack så mycket :)) Du borde testa. Lite kallt och blött, men kul :))
Johanna Fåglund

Vilken cool ide!!

Svar: Läste det i en tidning för några år sen så är inte min idé från början :p
Johanna Fåglund

Så otroligt snygga detta är några av dom finaste bilderna jag har sett ifrån dig ! Du har många andra bilder som är otroligt bra men dom här bilderna fångar verkligen mig !

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: