Regnigt idag

Just nu sitter jag ute på balkongen och skriver och tittar på solnedgången. Helt vindstilla nu och lagom varmt. Var ju hur varmt som helst förut. Efter att jag och Tobias kom ut från affären när vi hade handlat såg vi att det var jättemörka moln på himlen. Jag släppte av Tobias utanför vårat hus och sen körde jag till mamma och pappa för att lämna bilen som vi lånat. Vi hade sett massa blixtar på vägen och jag ville bara hem och fota även om det var lite för ljust. Det började ösregna innan jag var framme med bilen och jag blev helt blöt av att bara springa från bilen in och lämna nyckeln. Jag kanske borde ha stannat och väntat på att regnet skulle sluta, men jag ville verkligen försöka fota blixtarna som kom hela tiden så jag gick ut och började springa hem. Efter typ fem sekunder var jag helt genomblöt. Sprang dom 500 metrarna hem och när jag kom fram hade jag sjöar i mina skor och det bara droppade om hela mig. Synd bara att åskovädret nästan var över när jag hade fått fram kameran och ställt upp den ;o Men det står att det ska åska mer inatt, så kan ju hoppas på det :)) 
 
Har inte hårddisken ikopplad nu så jag fick bara ta någon bild som jag hade på datorn. Tog denna för typ precis ett år sedan. På natten efter att jag hade fotat denna blixtrade det massa och jag tog några av mina bästa blixtbilder (1,2) :)) 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Utrolig fint bilde :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt magiskt vacker bild!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: