Vinnaren!

Nu har jag gått igenom och räknat alla röster och vinnaren till en värdecheck på 300kr hos kamda är.. Malva! Hon tävlade med en fin bild på ett skogslandskap med mjuka, fina färger och jag tycker att hon fått med dimman väldigt bra också. Grattis! :)) Skicka din mailadress till mig för att kunna få ditt pris.
 
Det var väldigt jämnt mellan bidragen. Fick in ca 150 röster och det skiljde sig bara en röst till tvåan (bild 2). Tack till alla som var med och till er som röstat. Klicka här för att se alla bidragen.
 
Vinnarbilden fotad av Malva

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir!! :D Ja du ser väl min mail! :)

Sv: okejj! tack för tipset! :)

Vad roligt! Den jag röstade på :)

Grattis, hon förtjänade det :)

sv: jag har bara vaknat och ätit, men ska snart på jobbet :) Själv då?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: