Dags för röstning

Nu har jag valt ut finalisterna i tävlingen och det är dags för röstning. Röstningen pågår fram till och med 15 maj. Den 16 maj kommer jag att presentera vinnaren av värdechecken på 300kr på Kamda.se. Så försök samla på er så många röster ni kan!
 
- Skriv numret på den bild ni vill rösta på
- Man får bara rösta en gång
- Man kan inte rösta på sig själv
- Andra kommentarer hänvisar jag till något annat inlägg
 
Det har varit väldigt svårt att välja ut bilder, men här kommer dom 8 finalisterna :))
 
1. Josephine - photomemorys.blogg.se
2. Julia - jphoto.blo.gg
 
 
 
 
 

Stina

nr 7!

Anonym

5

Hej you

Nummer 7! Alma Bengtsson :D

Jag röst ar på bild 6 :)

asd asd

7

nr 7
Alma

7 :-)

Maria

8

Jag röstar på nummer 5 :)

Lasse

Jag röstar på nr 4 - BEATRICE! :D

4 Beatrice :D

Aaron

Röstar på bild 2

Bild nr 2 :D

Jag ger min röst till bild nummer 4!

Anonym

7

Nummer 2

Johanna A

Vill rösta på bild nummer 2

Linnea

Nr.7

Tove

Jag röstar på bild 2 :)

Karin

Röstar på bidrag nummer 2, Julia

Lägger min röst på bild nummer 5!

Jag röstar på bild nummer 2. :)

Jag röstar på nummer 1 :)

Beatrice nr. 4 får min röst :)

2 :)

carro

Bild nr.5

3 :)

nummer 6 :)

NR 2 :)

nr 5!

Åsa

Jag röstar på bild 2 av Julia.

Jag röstar på nr 5! :)

Röstar på nr 2 :D

Röstar på nr 7 Alma

Jag slänger in en röst på bild nr.6 :)

Jag röstar på nr 5 :)

Linn

Nr:7

Adam

NUMMER 1!!

Mr Snrub

Nr 1

Natasha

Nr 1

Om man ska rösta här och nu röstar jag på nummer 1. :)

5

Nr 4

Nr 1!!!

Zarah Meytervik

Bild nr 1 är kanon!!!

Anna

Nr 1

5an!

Sven-Bertil Johansson

Jag röstar på nr 1. Josephine är duktig, har sett många av hennes bilder och gillar hennes motivval som får en att känna sig närvarande i motivet.

jättesvårt! jag tror jag röstar på 4:an :)

Nummer 4! :)

Ååh, så svårt! Väger mellan 2 och 8. Men 2 får det bli!

Carolina

Nr 1, josephine!

Emma

3

Anonym

Nr 1

Filip Johansson

nr 1

Josse ska vinna!

Alla bilder var superfina men jag röstar på 1:an! :)

Jag röstar på nr 1 :)

Sandra

Nr. 4 :)

Lägger min röst på numer 3 :)

Ann-louise

jag röstar på nummer fyra!

jag röstar på nummer 5, malva :)

Jag röstar på 2an :)

Nr 5 :)

nummer 5!!

4 beatrice!

Nummer 2! :)

Anna

Röstar på bild nr 3 :)

Anonym

3 Jennifer

4

Jag röstar på bidrag nr 6, Yohanna!

evelina.N

Röstar på nummer 4 :)

röstar på 5 :)

Nummer 5, Malva! Jättefin bild!

Anonym

3 jennifer

nr. 6 :)

Nr 1 :)

agnes

Nummer 5, malva

Nr. 4

Anonym

Jag röstar på nr. 5 :)

5

Sandra

Jag röstar på nr 5.

Joanna Hjalmarsson

Hej!
Jag röstar på nummer 5 i fototävlingen!

😂👊😱👊😂😍

5❤

Svårt val. Men jag röstar på nr.2! :)

Jag röstar på nummer 5, Malva! :)

maria

jag lägger min röst på bild nr 8

Carin

Jag röstar på nr 6

Camilla

Jag röstar på bidrag nummer 3!

Gabbe

2. Julia :)

2

5 - Malva

Frida

Nr. 5 Mavla :)

Nr. 4 :)

Lillemor Sundmark

Jag röstar på bild nr. 4 Beatrice Norman

Jo

Så grymt nice, bild nr 5 av Malva! Klart hon förtjänar vinst!

Jag röstar på bild nr 2 :)

Amanda A

Nummer 7

Sara

Röstar på trean :)

Karin R

Röstar på josephines bild nr 1

5an :)

Anonym

Nr 7

Sven-Erik Sundmark

Jag röstar på Nr: 4 Beatrice.

Emma

5 :)

Anonym

Nr. 1

5 :)

röstar på bild nr 5

Olivia

3. Jennifer

Danne Eriksson

Nr: 3 Jennifer

Jag röstar på nr: 6 Yohanna :)

Anonym

3 Jennifer

Jag lägger min röst på bild nummer 6.

Jag röstar på nr 6 Yohanna!

nr sju!

Linda.

nummer 8

Jag röstar på nr 6

Maria

1. Josephine

Johan

Jag röstar på 3.an Jennifer :)

jag röstar på nr 6 :)

Nr 1!

Jag röstar på Yohanna, nr 6 :D

Jag röstar på nummer 8, Lina.

Jag röstar på nr 6 :)

Anonym

Alla är sjukt fina!! Blev dock ALLRA mest kär i Malvas, nummer 5. Så hon får min röst. :)

(1an, 2an och 8an var också a-m-a-z-i-n-g!)

Jag röstar på nr 6 :)

Nr. 7!

Krille

Bidrag nummer 2

Anonym

Jag röstar på nummer 2 :)

Emelie Ö

Röstar på bidrag nr 2

4

Lisa

Jag röstar på bild nr 6.

Jag röstar på nummer 3!

Röstar på bild nr 6!!!

Jag röstar på bild nummer 6 :)

Wilma

2 :)

Mirrooow

3 Jennifer

Anonym

3 :)

Röstar på nummer 6 :)

2

Anonym

nr.7

Jag röstar på nummer åtta (8).

5. Malva

definitivt!

2 - Julia :)

Jag röstar på bild nr 6.

Victoria

Nummer 2 Julia:)

Sandra

Jag röstar på bidrag nr 2. Superfin!!!

Fredrik Rosenbielke

Jag röstar på bild nummer 2, den utav Julia!

Sara

Röstar på 2an

Kicki

Jag röstar på bild 2!

Carro

Röstar på 2:an

Carina

Röstar på bild nr 5.

Röstar på nr. 6 Yohanna.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: