Dimmig morgon II

För en månad sen var ju jag och Tobias ute och fotade i dimman tidigt på morgonen. Jag har lite fler bilder jag inte lagt upp än som jag tänkte visa nu.
 
Tobias står ute och fotar på åkern..
 
Samma allé som i förra inlägget, men här har solen gått upp. Blev en kvadratisk version av denna.
 

Åh vilka fina bilder! älskar verkligen den med spindelnätet och den sista med dropparna! :) <3

Du är så sjukt duktigt!

Superfina bilder. Gillar skarpt den när Tobias står och fotograferar sedan måste man bara älska den sista bilden, så vacker! :D

Vackert!!:)

Åh daggdropparna är ju helt underbara, bde på första och sista bilden (älskar när du går så nära som på sista, blir så häftig bokeh) och spingel nätet är ju riktigt tufft det med :)

Åh sista bilden är underbar! :)

SV: Tackar :)

Helt underbara bilder!

Guuuud så vackert !!!! Skulle kunna köpa alla som tavlor ! Sälj dem till IKEA !! ;)

Super fina bilder :)

inställningar samt objektiv på spinderlnätet och sista bilden?! :D

sv; okej, riktigt fina i alla fall! :D

juste, vilket rekomenderar du, 50mm 1.4 eller 1.8?
Jag vet att det är står skillnad på bakgrundsljupet, och att det blir mycket mjukare bakgrundsoskärpa med 1.4, men den kostar 3500 och 1.8 kostar 800 ? :)

Åhh wow, ÄLSKAR alla dessa bilderna, blir alltid lika mållös när jag ser dina otroliga bilder !

Oj superfina bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: