Dimmig morgon

I lördags på morgonen åkte vi ut tidigt för att fota. Det var fint med dimma och massa dagg i gräset. Vi stannade vid en allé som jag tycker är väldigt fin, speciellt nu på hösten. Fanns åkrar runt omkring som vi gick ut på också.
 

SUPER FOTON!
Vilken tid var det? :)

Magiska! Vilket objektiv använde du, på översta t.ex? :)

Åh, så vackert!

Oherregud så vackert!!! Skulle kunna ha alla som tavlor hemma!!

Åh, jag bara äälskar dina bilder! Du är så grym, fortsätt som du gör! :)

Åhh så vackert, vilka bilder! Du är så himla duktig!

JAG DÖR! Bilderna är sååå fina, speciellt #2!

Otroligt fint med dimma & sol.

Otroligt fina foton! Blev kär i sista bilden :D

WOW vilka bilder :D otroligt fina :))

Superfina bilder! Använder du vidvinkel när du fotar natur/landskap?

Gud så härliga bilder! :D

Anonym

så himla fint!

Sv. Åh, vad smidigt! Så man kan få till lika fina bilder med ett macro som ett vanligt standard? :)

Du skulle inte vilja skriva lite tips i bloggen om bländare, iso, inställningar osv. När jag gör de blir de bara blått, vitt eller svart fast jag följer folks råd.. :/


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: