Roligt :))

När jag loggade in här nyss såg jag en kul grej :)) Jag har blivit länkad på framsidan på blogg.se och en bild där till höger på sidan när man är inloggad. Roligt att mitt redigeringsinlägg uppskattas.
Nu har jag tänkt att gå ut och gå lite med min kamera. Är fint väder och lite snö, så man får väl passa på innan det blir grått och tråkigt igen.

 


fin blogg! allt bra? :)

sv: Okay. jo vet du vart han köpte den? för jag har glömt bort vart jag hittade den :P

Grattis! :) Det är du värd :D

Såg de på blogg.se! Riktigt kul !!! :)

Vilka fina bilder du har på din blogg, helt otroligt! Redigerar du alla dina bilder eller är många av dom orginalbilden som du lägger upp? :)



Är jättesugen på att skaffa mig en systemkamera och försöka ta bättre och finare bilder än vad jag gör nu.

Vad använder du dig av för kamera och vad är ditt tips till att få en riktigt bra bild? KRAM

Grattis! Det förtjänar du :)

Ha en fortsatt fin dag!



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. :)



/ http://cindyvuong.blogg.se

sv. ja gör det :D skulle vara kul ^^

Hej! Jag undrar ifall du gör designers till folk? Skulle vara tacksam för svar eftersom jag verkligen behöver en... KRAM!

- ingen orsak :)

Du har otroligt fina bilder på din blogg. Du är en duktig fotograf! :)

Roligt för dig, grattis! Dina bilder är himla fina. :)



Trevlig helg!

Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: