9 Januari 2011

Vi var nere på stranden och solade och badade. Jag testade också att fota under vattnet, det är rätt klart vatten så det funkade bra. Fast det fanns ingenting att fota vid våran strand, lite småfiskar här och där bara, men blev inte några bilder på det :P Det var iaf snyggt när man såg solstrålarna genom vattnet på bilderna jag tog :))
Vi åt lunch i vattenparken igen, dom hade bra mat där (pommes frites ;P) och sedan gick vi runt och fotade lite. Var väldigt fint där tycker jag. Massa blommor och sånt.
På kvällen efter vi hade ätit middag satte vi oss i lobbyn och beställde var sin drink. Vi hade sett några som hade nån drink som var grön, gul och röd, så en sån ville vi ha, men ingen fattade vad vi menade för dom var inte så bra på engelska. När Tobias förklarade hur den såg ut fick vi först rödvin (?). Sedan var det en servitör som förstod vad vi menade iaf. Han frågade vad jag hette och sa att drinken fick heta Johanna :P Det var en bra servitör, han gav pss chips och sånt flera av kvällarna sedan (det var bara oss han gav sånt :P) Hehe :))
Blev lite fler bilder denna dagen iaf :P
Och för er som undrar hur jag fotar under vattnet, klicka här så slipper ni fråga..







Min älskling är så fin <3


Jag är igång och fotar som vanligt :))



Jag skulle ta kort när någon åkte för att få med när det skvätte.. Men jag fick med något helt annat också ;o Haha.. Klicka på bilden för att se den större om ni inte ser.. :P Märkte det inte ens förrän jag såg bilden i datorn efteråt ;P





Jag och min älskling med våra "Johannor" :P God var den!

jag fattar inte vad du fick med mer på bilden :O

Haha låter som en toppenresa, inte många som får en drink uppkallad efter sig, hehe.

Jätte fint! Gillar verkligen bilden på han som åker Wakeboard

Jättefina bilder, vattenbilderna är urhärliga! :)

Linnea

Rumpa i vattnet eller vad är det? :P

haha va äkligt d ser ut :P haha

Grymma bilder måste jag säga, älskar verkligen din blogg!

Clara

Sådana där gula simfötter har jag :D Tyvärr har en utav dem typ brutits, så jag kan inte använda dem mer =((

Verkligen en kanonblogg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: