Undervattenshus

Många som undrar vad jag använder när jag fotar under vattnet. Jag kom på att jag inte visat någon bild på det här innan, så kan visa en nu :))
Jag köpte det på Scandinavian Photo för typ ett år sen. Det kostade 1500kr, men ett tag efter det slutade dom sälja det..

 


SV: okej, tack för svaren! :)

jag har ett precis likadant, men jag köpte mitt för ynka 1000!

sv: tack så mŧcket för svar, ! :)

ååh, tack så mkt!

aliccze

coolt :)

anna andrén

Är det helt säkert på att det inte läcker in ?

på undervattenhuset.. jag funderar på att köpa ett nu när jag ska till spanien vet du vart dom finns att köpa?

Shit va smart! och gud va bra bilder de blir. Visste inte att de fanns sånt där till systemkameror :)

jag hade inte våga gå ner under vattnet även om jag hade ett undervattenhus :P



men jag fotograferar bara för att jag tycker att det är lite smått roligt, men är låååååångt ifrån din kunskap och är inte lika bra med vad man ska ha för att få bilderna som man vill ha dom :P

coolt! :o

Vad heter märket på undervattensväskan? :)

Svar: Det kommer jag inte ihåg tyvärr.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: