Lalala..

Ska åka med Tobias hem till honom nu :))

Glöm inte att rösta på den bild du tycker ska vinna min tävling. Klicka här för att komma till inlägget!
Fick bara bli någon bild :P Måste gå nu..


Riktigt fint!

shiiit vad fina bilder!

hej! Skulle jag kunna få skriva ett litet inlägg om dig på våran blogg? för jag ääälskar verkligen din blogg! om jag kunde få visa några bilder. men vet inte hur jag ska göra de :/ snälla hör av dig om detta! svar på min blogg (:

Kram!

grymt fin bild gumman :) kraam

Så! Nu har jag länkat dig och skrivit ett inlägg om dig =) Tusen tack! eller ah haha va man nu skall säga ;)

Kram

sv: lugnt ;) bara kul o visa att vissa faktiskt KAN ta kort! du har ju talaaaang!

Felix Nyman

Hej, hur har du tagit den bilden? Eller har du gjort effekter i photoshop?:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: