Finalister till Fototävlingen

Nu har jag valt ut 9 finalister till min fototävling. Var väldigt svårt att välja ut bilder eftersom jag hade fått in en del bilder och många var så fina :))
Var jätteroligt att så många ville vara med :D

Hur man röstar:
Du skriver numret på den bild du vill rösta på i en kommentar och skickar.
Du får bara rösta på en bild.
Du får inte rösta på dig själv.
Röstningen pågår till och med den 22 Augusti.


Röstningen är slut


1. Alice Samuelsson meandmytwinsister.blogg.se


2. Amanda Scherbetz amandaascherbetz.blogspot.com


3. Cornelia Thulin corneliathulin.blogg.se


4. Emma Törnkvist emmtornkvist.blogg.se


5. Joar Forsman joarx@bdb


6. Julia Karlsson juliaaaa.devote.se


7. Sebastian Skarp fotoskarp.blogg.se


8. Sofie Rehnström sofieskvarter.blogg.se


9. Tom Persson Tompamann@bdb

simon sjökvist

nr9 tom persson

Röstar på 9. Tom persson! :)

9

nr 6 vill jag rösta på :)

jag röstar på nummer 6 ! :D

Victor Öhman

Jag röstar på Nr.9 Den är så jävla NICE

Bild nr 4

nr. 9

Alice

nr 3!:)

röstar på nr 6 :D

jd

jag röstar på nr 9 :D

4! :)

Jag röstar på den jättefina bilden på Bidrag . 6! :'D

5 :)

sofia

röstar på bild nr. 3 !!!!!!

Angelika

Bild nummer 3!

emilie

jag röstar på Tom Persson nr 9

Jag röstar på 3:an!

Jens

Bild 3.

:)

4. Emma Törnkvist

S

Nr 4 :)

Marlene

7 !

Emelie

Jag röstar på bild nr 3 :)

Jag röstar på bild nummer 3 :D

Sandra

Jag röstar på nummer 3 :)

Röstar på bild nr 3. Cornelia Thulin

Emma

3.

9. Tom Persson Tompamann@bdb



För det är ju SkyART!!!!! :D

nr 6!

Underbar bild!

Jag älskade dock alla, det var min favorit :)

Nummer 9 :D

Bild nr 3! :D

Fina bilder allihopa, tror jag gillade nummer 8 bäst :)

Nr 4!

Röstar på bild 9

Carina

Hej!

Min röst går till Cornelias fantastiska sommarbild (nr 3)

Det var många fina bilder,men jag lägger min röst på nr 3.

tove

jag röstar på nr 3 :))

nummer 1 !

Åh, tack så jättemycket! :D

beckus!

bild 6!

1,2 och 3 var snyggat.

men min röst går på 2:an! ;)

nellie k

nr. 1

7!

6an :)

Nea

nummer fyra!

Malin Thure

nr 3

Alla var himla fina men det är något med mig och solnedgångar som gör mig knäsvag varje gång jag ser en ;)



Så jag röstar på nr 9

Nummer 6 :)

Jag röstar på nummer 4 :)

Anonym

1

elsa

8 (: <3

julia

5 <33

Röstar på nr 3!



Här är min mail också =) tuusen tack för hdrguide!

nummer 3!

Fearium

#3 utan tvekan! :)

Klara

Nr 8 :D

3

3333

Jag röstar på nr 3. :)

jag röstar på .. nummer 6 :'D!!

7:an :D

erikssonarn

4 lätt

JoooooooooooakiM

Min röst går till nummer 9, Tom Persson

5:an! :)

Nummer 5 röstar jag på

Mois

jag röstar på nr9 ;)

Anonym

5

Lina

Bild nr 5 :)

Röstar på bild nr 5. Joar Forsman

Kanelbole

9!

Nanna

Jag röstar på nr. 5 :)

5! =D

milla

5

Albin

Bild Nr 5.



Awesomeness

Nummmer 5 (:

Amanda

bild 1 :D

rebecka

5

Anonym

5

3:an helt klart! :)

nummer 3 :)

röstar på nr 2

Maria ;D

8

Jakob

5

Åsa

Jag röstar på nummer 3 :)

Marcus

Jag röstar på femman.

Röstar på nr 1, heeeelt klart! :D

ALLA RÖSTAR PÅ NR 1 FÖR HON E BÄÄST! (L)

jag, Bögsson da man of da mens, röstar på..(hjärtslag)... NR 1!!!!!



besök min blogg varje lördagsmorgon kl 8!(eller torsdagskväll kl kvart i 4, spelar ingen roll)! www.bogsson.blogg.se! sveriges bästa blogg!

Becca

2

Hanna

Bild 1 helt klart!

Nr: 3

5 Joar Forsman :D

Bild 5. Joar Forsman. :)

Nilla

Bild nr 1! Smultron är sommar!!!!!

Jag röstar på nr 2. Amanda Scherbetz :)

Jag röstar på nr 8. Sofie Rehnström

nummer 7! :)

d

2

Anonym

3

Thoreus @BDB

3

becka

nummer 3 ;)

Ellinor

Röstar på nr. 8, Sofie Rhenström!!

nummer 9

Nr 1! :D

Pia

jag röstar på bild nr, 4

Anonym

3

Michelle

4 :)

Nr. 5 Joar Forsmans bild ^^

wilma

nr. 6

:)))



3!

Nummer 3!

Buh

Number 5!

röstar på nr 7 :)

Nr 8 :)

Nummer 7 :)

nr 3 :)

Nummer 9

Hakki

Vad ska man rösta på? :P



Hm...hm...hhm...hm.hmmmmm.hm.hm.hm....



NR 7 !

Morfar

Jag röstar på bild nr 4

Linnéa

Jag röstar på nummer 3

1 :D

johan

Jag röstar på nr 4!

7. Sebastian Skarp

Jenny

Nummer 5 (:

amanda

5

Anonym

5

Anonym

5.

lotta

jag röstar på nr 3 :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: