Kvällsdopp i sjön

 
I lördags åkte jag och Tobias till Tylösand där vi solade och badade. Efter det tog vi en spontan sväng till Ullared och shoppade lite. På vägen hem åkte vi genom Källsjö, där vi har hyrt stuga under många somrar sen jag var liten. Det tråkiga är att dom precis har sålt stugan, så vi kommer inte kunna hyra den igen :( 
 
Vi stannade vid sjön som jag fotat så många gånger (kommer ni ihåg denna bilden i dimman?) och jag tog en liten simtur, var såå härligt! Vi hade våran drönare med och fotade lite bilder från luften. Använt en av bilderna i denna redigeringen här uppe. Älskar verkligen detta stället. 
 
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att min externa hårddisk inte ville funka. Jag har varit på två olika Netonnet och kollat med dom, och på båda ställena sa dom samma sak, att den lagt av helt och jag kan få en ny likadan. Helst hade jag ju inte velat ha en likadan då jag läst om att flera haft detta problemet, men det var ju så det fick bli nu. Så bilderna jag hade på hårddisken är borta nu, en del hade jag ju backup på, men inte alla.. 
Bilderna från Måkläppen i vintras, Ryds grottor, Kärlekens stig, bilderna på mig och Elton bland ljungen är borta.. Några enstaka kanske finns kvar i någon annan mapp, men det mesta är borta. Sen finns ju några i mindre format på bloggen också, så det är ju tur ändå. 
 

men vilken vakcer bild, sagolik!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Nej vad tråkigt att det inte gick att fixa så att bilderna försvann, det är en hemsk känsla!

Mysigt med ett kvällsdopp!

Svar: Ja, tur att det inte var jättemånga bilder i alla fall!
Johanna Fåglund

Hej.
Välkommen till min SecondhandShop -->> https://heladagen.wordpress.com/ Massor av unika plagg och acessoarer!!

Alltså WOW! Verkligen magisk bild! :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Så tråkigt med hårddisken 😢 Det mesta brukar gå att rädda... det finns duktiga firmor... Härlig bild till läcker vy. Jag står själv i startgroparna... nu vart jag ännu mer inspirerad 🤗

Svar: Jag har bytt in den nu så det går inte att rädda längre isf. Tur det inte var så viktiga bilder. Tack så mycket ☺
Johanna Fåglund

Så vacker det ser ut att vara där. :)
Vad tråkigt att hårddisken hade lagt av.. Det är så jobbigt när det blir så.

Svar: Det är det:)) Jaa, väldigt tråkigt att den slutade funka, men tur det inte var jättemånga bilder på den iaf!
Johanna Fåglund

sjukt vacker bild ! duktig du är!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: