Bridge to heaven

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Från en magisk sommarmorgon i Källsjö. Är väldigt glad att jag orkade mig upp vid 5 en morgon och gick ut. Nere vid sjön såg det ut såhär. När jag gick längst ut på bryggan såg jag verkligen ingenting, kändes som om man var uppe i himlen. 
 
Imorgon tänkte jag svara på era frågor om mina Norgeresor, så passa på att fråga nu om det är något ni undrar här :))

wooow!!!! SVINCOOLT! Blir nästan religiös, för hur kan den här vyn vara en slump!

Svar: Men tack! Just den dagen skulle faktiskt min mormor som gick bort några veckor tidigare fyllt 85 år. Jag vill tro att det var hon som fixade detta då :))
Johanna Fåglund

Vacker bild! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Wow, vad häftigt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken drömsk bild, den första! Jättevacker!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Nääe vilka fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

åååh vad fint

Svar: Tack! :)).
Johanna Fåglund

Wow, vilka bilder! Så fina :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder, måste verkligen ha varit en speciell och fin känsla :)

Svar: Tack! :D Det var det! Härligt att komma iväg från stan lite och se något helt annorlunda :))
Johanna Fåglund

Men så vackert! Ibland lönar det sig verkligen att gå upp tidigt.

Svar: Tack! Jaa, verkligen! Man borde göra det oftare, bara att i stan brukar det inte bli såhär fint :P
Johanna Fåglund

Har tittat runt lite här, vilka fina inspirerande bilder! Bra tips också för mig som börjat intressera mig för foto. Jag lade till din blogg som länk så jag kan titta hit lite mer och läsa om foto t ex.

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow, helt magiskt ju! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: