Fråga mig om Norge

 
Det är flera som vill att jag ska skiva om att resa i Norge, men jag vet inte riktigt var jag ska börja eller vad ni vill veta. Så jag tänkte att ni skulle få ställa alla era frågor här nu, så ska jag svara på dom så bra jag kan i ett inlägg någon dag när jag är hemma från Källsjö igen. 
Ni får ställa hur många frågor ni vill, allt som ni undrar över, ju fler desto bättre :)) 

Ha en underbar kväll och super fin blogg, kram<3

Svar: Tack! Detsamma :))
Johanna Fåglund

jag är också i Norge just nu :)

Svar: Vad roligt :)) Jag är inte där nu, men var där i juni.
Johanna Fåglund

Linda

Jag undrar hur du lyckas få så bra skärpa på allt i dina bilder på bergen och vattnet. :) Älskar alla dina bilder du är en fantastiskt bra fotograf!!

omg vad fint

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Vilka är dom finaste platserna?
Är det någonstans i Norge som du inte varit men vill åka till?
Bästa vandringsställena? :)

Josefine

Hur enkelt var det att ta sig fram, dvs fanns det vägskyltar, instruktioner, beskrivningar på plats eller var ni tvungna att kolla upp allt i detalj innan via internet?
Vilken sida på internet tyckte du hjälpte er bäst/fick mest nytta av? (finns verkligen massor av sidor för att turista i Norge :P)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: