Vår, Sommar, Höst, Vinter II

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Ni kanske kommer ihåg mina årstidsbilder jag la upp för några veckor sen? Jag passade på att fota bilder på några olika ställen när jag ändå höll på. Tyckte om trädet som vält över vattnet här, det gör att man ser lite tydligare att det är samma ställe på alla bilderna. 
Det är kul att ha ett sånt här litet projekt under året, men blev lite stressigt att hinna få vinterbilden då man aldrig vet hur länge snön ligger kvar. Det tråkiga med vårbilden är att det inte var några vitsippor på det stället, var ju ändå i vitsippsdalen, så jag hade tänkt mig att det skulle vara massa ;o Får kanske hitta ett annat ställe och ta nya årstidsbilder :p 
 
Har ni fotat några sånna här årstidsbilder förut? Länka till dom gärna i en kommentar i så fall om ni vill, hade vart kul att se! Om ni inte fotat det så borde ni testa :)) (ett tips är att ha den första bilden på mobilen när man ska fota resten, så man ser hur man fotat och kan göra så likt som möjligt). 
 
Här ser ni dom lite bättre var för sig.. 

Wow, vad häftigt att kunna jämföra! Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

älskar dina såna här årstidsbilder! så kul idé :) snygga bilder som vanligt!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Vad roligt att du fotade såna här bilder också (älskar dina andra bilder med årstiderna) :D

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :)) Jag har bilder från ett ställe till här som jag inte har visat än :p
Johanna Fåglund

Åh, jag älskar sådana här jämförelsebilder. Riktigt snyggt! Gillar alla årstiderna, de är vackra på sina egna sätt :D

Svar: Tack så mycket! Håller med :))
Johanna Fåglund

Älskar höstbilden! Och jag längtar verkligen till hösten nu när jag ser de fina färgerna haha..

Svar: Tack så mycket! Hösten är fin, men jag vill ha lite mer sommar innan den kommer :p
Johanna Fåglund

Otroligt vackert och så kul att se de olika årstiderna på samma ställe

Svar: Tack så mycket! :)) Ja, visst är det!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: