Vår, Sommar, Höst, Vinter

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
I höstas fotade jag i vitsippsdalen och tänkte att jag skulle fota likadana bilder varje årstid, så det gjorde jag och nu i juli fotade jag sommarbilden som var den sista. Jag har fotat på några olika ställen, och här är ett av dom, kommer visa dom andra en annan gång. Tycker det är kul att se hur det ändras under årstiderna. Min favorit är nog höstbilden, men jag gillade anden som ville vara med på vårbilden :p Lägger upp dom var för sig här under, så man ser dom lite bättre.
 
Vilken gillar ni mest? 
 

Erika

Åh vilken härlig bildserie!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Underbar bildserie men jösses vilken tuff fråga alla är ju fina på sina egna sätt! Hmm...Sommar eller Höst kanske bara för att jag gillar orange och grön :P

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åh, älskar sån't när man fotar på samma ställe i olika årstider. Gillar dessa bilder tokmycket, har svårt att välja favorit, men jag tror min favorit är höstbilden :P :)

Svar: Tack så mycket! :)) Jag gillar också sånna! Du har inte missat min förra sån här bildserie? http://stargirlphoto.blogg.se/2014/july/arstider.html
Johanna Fåglund

Vilken rolig idé! Jag tycker att höstbilden ser såå mysig ut :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så coolt! Gillar sommaren bäst 😍

Svar: Tack så mycket:))
Johanna Fåglund

Åhh älskar bilder som denna!!

Svar: Tack! Det gör jag med:p
Johanna Fåglund

Åh vad kul :D Gillar sommarbilden mest :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: