I naturen IV

Idag är det sista dagen att anmäla sitt bidrag till tävlingen! Så vill ni vara med får ni lägga upp bilden innan klockan 00.00 inatt. Sen ska jag välja ut några bilder som kommer till en omröstning här på bloggen. Kommer inte bli lätt att välja! 
Här kommer ett sista inspirationskollage med fyra bilder tagna på samma ställe, men olika tider på året. Spelar ingen roll när era bidrag är fotade så länge dom är tagna i naturen. Alla årstiderna har sina fina stunder :)) 
 
Är faktiskt väldigt nöjd med dom här bilderna :p Hade tur att det var såhär fint dom gångerna vi var på det stället för det ligger inte så nära där jag bor. 

Älskar de här bilderna! Jag har haft samma tanke men det har aldrig blivit av. Inte än i alla fall :) Riktigt snyggt!

Svar: Tack :D Jag hade också tänkt på det här ett tag, men tog lång tid innan det blev av :p
Johanna Fåglund

Hur lyckades du få så identisk placering? Gudomligt!

Svar: Jag tänkte inte från början att jag skulle ta fyra sånna här bilder, utan det var när jag märkte att vinterbilden blev väldigt lik höstbilden jag hade tagit några månader tidigare. Sen när jag tog vår och sommarbilderna tog jag upp en av dom tidigare bilderna på mobilen för att se hur jag skulle fota :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Så vackert du har fångat de olika årstiderna!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

åh så vacker det är med årstider...

Svar: Ja, det är det verkligen! :))
Johanna Fåglund

älskar de bilderna! så fina ihop liksom :D

Svar: Tack så mycket Alma :))
Johanna Fåglund

Åh så fint, älskar såna där bilder som är tagna på samma plats olika årstider! Och höstbilden var verkligen något extra med alla härliga färger! :)

Svar: Ja, det är kul att jämföra :)) Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

så vackert :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: