Fototävling - i naturen

Nu tycker jag det är dags för en fototävling! En tävling jag har i samarbete med Canvasframkallning.se
Priset är en tavla från Canvasframkallning.se värd 1500kr! Hur bra är inte det? :)) 
 
Temat för tävlingen är "i naturen". Det kan vara en landskapsbild, macro, porträtt eller vad som helst, bara den är fotad ute i naturen. Du måste ha fotat bilden själv och den får vara redigerad, men inga kollage. 
Nu hoppas jag på att få se många fina naturbilder!
 
För att delta gör du såhär: 
- Lägg upp tävlingsbidraget på din blogg (eller annan social media)  
- Länka till Canvasframkallning.se
- Länka till min blogg
- Skicka en länk till ditt bidrag i en kommentar i detta inlägget 
 
Ni har fram till och med tisdag 17 februari på er att lägga upp ett bidrag. Efter det kommer jag att välja ut några bilder som går till en omröstning. 
Om det är något ni undrar är det bara att fråga :))