J&L

Lisa sov ju hos mig till igår. När vi hade vaknat började vi göra iordning oss för en liten photoshoot som vi hade planerat att göra vid Röda Sten. Gillar det stället, ser ju alltid olika ut med alla färger när man kommer dit.
När vi kom dit var det en bröllopsfotografering som pågick, så vi ställde oss runt ett hörn för att inte störa. Rätt häftigt med bröllopsbilder där, skulle vilja fota det någon gång :p 
Har precis redigerat några av bilderna vi tog, tycker att det blev många bra. Lisa har ändrat frisyr sen vi fotade senast, hon hade ungefär lika långt hår som mig innan hon klippte sig :p Men det är fint och hon passar väldigt bra i det :)) 
 
Det blev några bilder på mig också :p
 
Nikon D800 - Nikon 85mm 1.8 / Nikon 50mm 1.4

superfina bilder!! Vill så gärna åka till Röda sten och fota nån gång! :)

Svar: Tack Alma! :)) Det borde du göra, väldigt kul ställe att fota på!
Johanna Fåglund

Snygga foton!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Maria

Snygga bilder och hälsa Lisa att hon passade asbra i den nya frisyren!

Svar: Tack! Det ska jag göra :))
Johanna Fåglund

snygga bilder:-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: