Jord och Vatten

I augusti fotade jag och Lisa porträtt vid ett vattenfall, men då var det inte så mycket vatten som rann. Vi bestämde oss då för att åka tillbaka i maj och testa igen. Nu är det ju maj, så igår var vi där igen för att ta nya porträtt på både Lisa och mig :p 
Lisa går en frisörutbildning just nu (som hon skriver mycket om på sin blogg) så hon fixade håret och jag sminket. Vi tog lite inspiration från böckerna vi båda läser nu (cirkeln/eld/nyckeln), så vi hade var sitt element som våran styling skulle inspireras av. Jag hade jord och Lisa vatten. 
Gick mycket bättre denna gången än förra, så det var ju bra :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4G

så fina bilder!
Älskar Engelsforstriologin! Ser fram emot filmatiseringen av Cirkeln som kommer nästa år :)

Svar: Tack! :D Jaa, dom är riktigt bra! Har läst snart halva av sista, blir spännande att läsa slutet. Och filmen ska bli så kul att se också :))
Johanna Fåglund

åårrrh, for noen fine og klare bilder!!

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vaackert!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Åh så vackert!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Alltså så grymma bilder!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

nydelig! Jeg lurer på hvordan du klarer å få vannet "uklart"/at du har brukt lang lukkertid, og at personen i bildet også er klar samtidig? Siden du har brukt lang lukkertid, bør jo personen også være uklar.. hvordan har du fått det til? :) Skjønner jo at du sikkert har brukt stativ på disse bildene.

Heeelt otroliga bilder! Märker nu som fotograf att jag bor i fel del av sverige haha!

Svar: Tack! :)) Det tycker jag att jag också gör ibland :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: