Tonade glitternaglar tutorial

Efter att ha fått frågor om hur jag gör mina glitternaglar har jag nu gjort en tutorial på det. Har nästan alltid mina naglar såhär i olika färger :))
Hoppas videon kan vara till lite hjälp iaf :p 
 
Musik: McFly - Love is easy 
 
Här är några bilder på mina naglar när jag fixat dom på det sättet :)) 
Glittret jag använt på bilderna är: Rainbow (rosa), Luna (turkos) och Hologram (silver) från Make up Store och det orangea är från Ebay. 
 
 
Ni får gärna fortsätta att fråga mig saker i inlägget här om det finns något ni undrar. Tänkte att jag skulle svara på alla frågor på fredag eller lördag :)) 

Snyggt!!!
Gör/använder du nåt särskilt för att få så långa och fina naglar? :)

Svar: Tack :)) Nej, jag gör inget speciellt. Dom är bara väldigt hårda och hållbara :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

jätte snyggt!

gud va fina naglar :)
sv. hahah aa :) planer för dagen? :)

Jättesnyggt :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Hanna

Supersnyggt! Var har du köpt din pensel?

Svar: Tack :)) Har köpt den på ebay, var ett set med flera olika penslar.
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: