Fråga på!

Tänkt ett tag på att ha en sån här liten frågestund på bloggen. Tycker det skulle vara bra att samla alla era frågor i ett inlägg. Så jag kör igång med det nu tänkte jag.
Det är bara att fråga på om vad som helst, smink, foto, nailart eller om ni undrar något om mig. Ja, vad som helst helt enkelt. Har ni fler än en fråga går det också bra :))  
 
Hoppas jag får några frågor att svara på iaf :P 
En till bild från igår. Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro. 
 
Gjort texten i inläggen större också. Tycker att den har varit lite svårläst sen jag bytte webläsare till Chrome.  

ditt bästa sommarminne?

var får du din inspiration ifrån?
Favorit motiv?
Kan du inte visa ditt bästa foto?

- vad är din favorit färg?
- Vilka bloggar läser du?
- Har du några djur?!
Kram matilda!
Ps.
Va gärna med i min VECKANS BLOGG!! :)

Ha en bra dag!

- Hur kom de sig att fick upp ögona för foto och makup?
- Hur gammal var du när du började fota?
- Har du haft några andra intressen/hobbyer än foto och makup?

Bästa minnet från 2012?
Västa minnet från 2012)

sv. aha okej, märker att du har hållt på ett tag för du tar bra foton :)

Sandra

Uppskattar textbytet, eller storleken. Har haft Chrome länge och ofta stört mig på din lilla text. :P Har ingenting att fråga dig just nu tyvärr. :P Pöss fina du!

Svar: Ja, jag har tänkt på det länge, men kom inte på hur man gjorde, så det tog lite tid innan jag orkade kolla upp det :p Hehe nä, du kan fråga mig saker när som helst :P <3
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Vad har du gått för utbildningar? Vad är ditt bästa fototips? :)

Hur länge har du fotat? :)
Vad är det roligaste du vet att fota? och hur kommer det sig?

Fullkomligt älskar din blogg och dina bilder! :D

Har du några tips på freelensing?
Om du varit väldigt oinspirerad ett tag, hur kommer du igång och fotar/redigerar igen?
Hur mycket tid lägger du ner på att redigera dina bilder? :)

Hur lyckas du komma så extremt nära när du fotar typ flugor och sånt, även blommor? :)

Hur gör man för att få riktigt skarpa och fina bilder när man lägger ut dom på nätet? Mina bilder tappar alltid skärpa och ser inte ut alls så som jag vill förmedla dom, eller vad man ska säga.

Har du fotat rymden/stjärnorna någon gång? Finns det en plats du gärna skulle vilja fota på som du inte redan gjort?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: