6 månader

Nu var det ett tag sen jag var inne och la upp något här. Oliver har hunnit bli 6 månader redan, tiden går såå fort! Vi har börjat med babysim och gått 4 gånger än så länge, hur kul som helst tycker Oliver och han är så trött efteråt, lilla plutten. Vi har haft lite föräldraträffar, vart på öppna förskolan och på helgerna när Tobias är ledig hittar vi på massa kul. Så det är fullt upp.
 
Jag har också mått lite dåligt det senaste. Märkte för ca tre veckor sen att jag hade en fästing, men tänkte inte mer på det sen när den var borta. Men någon vecka senare började min fot svullna upp och blev röd, och sen blålila, precis på det stället fästingen suttit. Jag kunde knappt gå och det blev värre hela tiden. Det såg verkligen inte bra ut, så jag gick till vårdcentralen där dom, som jag redan misstänkt, sa att det var borrelia. Nu har jag haft penicillin i några dagar och det ser redan mycket bättre ut. Jag mår inte så bra av tabletterna, men får stå ut i typ en vecka till. 
 
Som jag också skrev i mitt förra inlägg är jag mer aktiv på Instagram life.of.johanna 😊
Här är en bild på Oliver som jag fotade i skogen som en 6-månadersfotografering. Blev så fina bilder! 
 
 
 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: