Vecka 32

 Nu är det inte många veckor kvar tills våran lilla bebis kommer! Jag har knappt några bilder på mig från graviditeten, så nu i helgen fotade jag och Tobias några ute i skogen. Var såå kallt, haha! Har väntat på att det ska komma snö och vi hade i alla fall lite då vi tog bilderna, men nu har det kommit mycket mer och det är så fint ute. Synd att det inte kunde kommit några dagar tidigare :p Får kanske fota fler bilder någon dag. 
 
Vi har också börjat fixa här hemma för att vi ska få plats med alla bebissaker. Spjälsängen står uppe nu och det är så mysigt :)) Den ska bara bäddas färdigt och en sänghimmel ska upp. Sen har vi lite mer saker som behöver köpas och fixas, tycker det är så kul med alla förberedelser. 
 
 

Så fina foto! Jättefint i skogsmiljö :)

Svar: Tack så jättemycket 😊
Johanna Fåglund

Så trevligt med tillökning! Man får gratulera 🤗 Söt bild på dig och Elton 👌

Svar: Tack så mycket 😁
Johanna Fåglund

Så fin du är!! :)

Svar: Tack 😊😊
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: