Över molnen

 
Nu är jag hemma igen efter en väldigt bra vecka på Teneriffa. Den ön var verkligen fin och vi har hunnit med flera vandringar, solat, badat och åkt runt med bilen. Även om det är en sån liten ö ser det helt olika ut beroende på om man är i norr, söder eller mitt på. Jag har fotat massa, så det kommer komma upp en hel del bilder här på bloggen. Här över ser ni en bild som jag tog för några dagar sen uppe ovanför molnen i solnedgången. Såå himla häftigt :D 
 

På Teneriffa startade mitt foto intresse. Fick min första kamera och minns att jag ställde upp mina släktingar i olika kombinationer på olika platser haha. Minns även att det var en ruin från hotellet ner till strandpromenaden där det gick höns och tuppar haha

Svar: Vad kul! Perfekt ställe att börja fota på 😄 Haha jag såg också höns, dom gick på gatorna nere i stan, lite konstigt att se:p
Johanna Fåglund

Sååå fint!!!

Svar: Tack!! :)).
Johanna Fåglund

Wow vad fin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Såå vackert :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: