Imorgon åker vi!

 
Imorgon/i natt ska vi gå upp väldigt tidigt (halv 4!), för vi ska åka till Teneriffa! Ska bli så kul att komma iväg lite. Vi har hållit på att packa nu hela kvällen, vilket var väldigt svårt då vi bara får ha 14kg i resväskan. Tycker det är väldigt lite då själva väskorna väger en del också. Har fått plocka bort massa saker som jag egentligen hade velat ha med, men vi klarar oss nog ändå. Kameran är med och det är ju det viktigaste ;p 
Vi har hyrt bil och ska gå lite vandringar bland bergen, åka till stränder och förhoppningsvis få sola och bada lite. I Puerto De La Cruz som vi ska bo i verkar vädret inte bli jättebra, men nere i söder ska solen vara framme, så det är ju tur att vi har bil i några dagar. 
 
Ni kommer kunna följa mig under resan på instagram. Flest bilder kommer nog upp på mitt vardagliga konto life.of.johanna men även lite under instagram stories på min fotoinstagram johannafaaglund 
 
Jag är tillbaka här på bloggen när jag kommit hem igen :)) Hoppas ni får en bra vecka här hemma i Sverige eller var ni än befinner er. 

Åh vad roligt!! Har varit där två gånger och det är häftig miljö där :)

Svar: Det var det verkligen :D
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild! :)

Svar: Tack så mycket:D
Johanna Fåglund

Va kul! :D Och så fin bild! *o*

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: