Dahlior

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Jag såg på instagram att dom hade satt ut alla dahlior i vattnet i botaniska trädgården och det ville jag såklart fota, älskar dahlior. I lördags vaknade jag tidigt på morgonen och bestämde mig för att åka dit. Klockan var kanske 8.20 när jag kom dit och jag kunde sitta ostört och fota alla blommorna i vattnet. Det var så fint, men solen hade inte kommit över träden som jag hade hoppats, så fick inte riktigt det ljuset jag hade velat ha. Det var i alla fall kul att dom satte ut blommorna såhär när dom tog upp knölarna från rabatten :))
 

Åh så fint :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackert! :D

Svar: Tack 😄
Johanna Fåglund

Sjukt vackert! Alla dessa färger! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Ake

Så vackert du visar upp dem. Du är duktig 👍

Svar: Tack så mycket 😊
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: