Choose your path

 
Det är så himla kul att skapa egna landskap och vyer som inte finns på riktigt, bara fantasin som sätter stopp. Jag har använt sju olika foton för denna redigeringen. Kul att blanda ihop bilder som jag tagit på helt olika platser och mixa ihop :p Som himlen och sjärnfallet är fotade i Källsjö (vid två olika tillfällen), skylten i Smygehuk, molnen är från ett flygplansfönster över Alperna, bergen har jag ritat ut, men texturen är från en bild från Norge och bilden på mig är tagen här i Göteborg :))
 
Hoppas ni gillar den! 
 

Så snyggt gjort! Älskar bilden :D

Svar: Tack så mycket! 😊
Johanna Fåglund

Riktigt häftig älskar den!

Svar: Tack så mycket Lena :))
Johanna Fåglund

Superläckert!! Önskar att jag kunde göra sånt där :)

Svar: Tack så mycket :)) Du får öva, så kommer du lära dig! :D
Johanna Fåglund

My

Så fin!! skulle inte du kunna visa vilka bilder det är som du lägger ihop, typ före och efter.
Du är grymt duktig!

Svar: Tack så mycket :)) Det skulle jag kunna göra.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: