Gult

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G
 
Att fota vid rapsfälten när vi var nere i skåne i lördags var ett måste! Det blåste väldigt mycket när vi kom mer söder ut. Tobias fotade porträtt på mig, men det var inte lätt när mitt hår hade eget liv och blåste omkring helt galet. Här är i alla fall två bilder på mig där håret inte var mitt i ansiktet :p 
 
Fler bilder från skåne kommer.. 

Åh vill också ha ett rapsfällt att fota i! Finns absolut inga sånna här upp, haha. Men otroligt fint att fota i, tar jag mig neråt i landet någon gång är det ett måste att få till några såna bilder!

Svar: Finns inga här i närheten heller vad jag vet, så det var verkligen häftigt att se så många nere i Skåne 😄
Johanna Fåglund

Haha jag älskar att se sådana här bilder blir så mycket roligare att se haha :)

Svar: :D:D:D
Johanna Fåglund

SÅÅ vackert 😍😍

Svar: Tack så mycket!! :))
Johanna Fåglund

Så himla fint! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Härliga bilder! :D

Svar: Tack! 😀
Johanna Fåglund

Älskar rapsfält. Var ute i söndags och fotade mitt i ett i solnedgången. Så fint med den gula färgen som lyser upp.

Svar: Åh, det låter härligt! :D Det är verkligen fint med rapsfält!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: