<3

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Någon mer än jag som längtar efter varma och härliga sommarkvällar? Så himla mysigt att sitta ute vid havet och se när solen går ner utan att behöva frysa, eller i trädgården hos mina föräldrar, prata och dricka goda drinkar, eller gå runt i botaniska trädgården i kvällsljuset och fota blommor i motljus. Längtar! 

så fin bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag längtar supermycket! Att stå ute så gott som hela dagarna i denna snö och kyla är inte kul längre haha

Svar: Nej, det är inte så kul! Här försvann snön igår och idag var det jättehärligt väder :D
Johanna Fåglund

Svar JA! Fantastik bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så härlig bild! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vist är sommaren vacker... men vi lever mitt uppi vårvintern nu 😃 Vi åker skoter för fullt, pimplar på isar och åker skidorcbåde på korsen och tvärsen 👍 Vi norrlänningar älskar denna tid, en kompis 5 mil norr om mig badade i havet idag, en arbetskamrat duschade ute idag (båda har biodbevis på fejjan) Sommaren får vi tid med ändå 😂

Svar: Haha galet! Här har vi ju knappt någon snö på vintrarna så det är helt grått hela tiden. Vid denna tiden vill man bara att våren ska snabba sig :p Idag hade vi 8 grader och sol, jättehärligt!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: