Noctilucent Clouds

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Inatt vid halv ett-tiden fotade jag denna bilden på nattlysande moln från min balkong. Dessa moln ligger väldigt högt upp i himlen och lyser upp i ett vitt ljus av solen även långt efter den har gått ner. Tycker det är väldigt häftigt att se, syns så tydligt också :)) Kul att det finns lite fina nattfenomen man kan fota under sommaren, nu när det inte syns några stjärnor eller norrsken :p 
 
Imorgon börjar jag och Tobias köra tidigt på morgonen upp mot Norge. Ska bli riktigt kul att komma iväg dit igen, gå lite roliga vandringar och köra på fina vägar bland bergen. Vill ni följa våran resa kommer det upp bilder på min instagram, antagligen flest bilder på mitt nya konto som jag nämnde i förra inlägget: life.of.johanna :)) 

Så häftig :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Häftigt med sådana moln! :)
Härligt med en tur till Norge igen. Jag måste verkligen också ta mig dit någon gång :P :D

Svar: Ja, väldigt häftigt när det blir så :)) Det var hur kul och fint som helst i Norge, du borde verkligen åka dit någon gång :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: