Vad för bilder?

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Denna bilden redigerade jag för någon dag sen, men jag fotade den i september förra året (på ett lite bättre ställe än förra helgen). Har många bilder som jag inte redigerar från när jag är ute och fotar, så dom bilderna ligger bara där på hårddisken och blir bortglömda, och det är ju synd. 
 
Vad för bilder skulle ni vilja se mer av? Någon av mina resor kanske, eller en viss kategori som till exempel landskap, natur eller porträtt, eller från någon speciell månad, årstid eller år? Kom gärna med förslag så ska jag redigera fler bilder från dom tillfällerna och visa :)) 

Porträtt var ett tag sedan så det kanske :D

Svar: Ja, det var längesen jag fotade det. Får se vad jag kan gräva fram för gamla porträtt :p
Johanna Fåglund

Hmm mycket svår fråga.. hehe. Alla dina foton är ju fantastiska!
Personligen älskar jag ju naturen i alla dess former. Har du fotat lite mer "fantasy"-bilder nån gång? Lite mysitiskt eller så?
Annars är det riktigt kul med inlägg med tips på hur man fotar vissa saker/inställningar etc :)

Ha en underbar helg kära du!

Svar: Tack så mycket :)) Jag tror att jag försökt fota lite sånt någon gång för längesen, men att det inte blivit så bra. Annars tror jag inte att jag har några "fantasy"-bilder direkt. Har iofs en bild som jag kommer lägga upp när jag är klar med den som kanske kan räknas in lite i den kategorin i alla fall :p
Johanna Fåglund

Du får gärna förklara/visa hur du gör när du redigerar dina bilder av stjärnhimlen och månen.
Dina bilder är fantastiska (alla)!

Svar: Får försöka fixa så att jag kan visa det på något bra sätt :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: