På natten

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Som jag skrev igår fotade jag stjärnor på kvällen. Denna gången testade vi att åka till Amundön som ligger rätt så nära där jag bor. Jag brukar åka mycket längre bort annars för att komma bort från ljuset från stan, men ville testa lite närmare denna gången. Hade vintergatan legat mer åt väst skulle det nog blivit bättre, men nu var den mer åt norr, så ljuset från stan störde rätt mycket på bilderna. Tror inte att jag åker dit för att fota stjärnor igen. För att komma ut till vattnet får man gå en bit också genom skogen på ön och det är inte jättekul när det är helt kolsvart ute, hade aldrig gått där ensam :p 
Vill ni se mer av mina bilder på stjärnor kan ni se det här :)) 

Wow, vad fint! :)

Svar: Tack! 😁
Johanna Fåglund

Alltså WOW så vackert!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Jag förstår vad du menar men jag tycker de blev rätt mysiga ändå! Att ljuset från staden är varmt och stjärnorna som vakar över staden :)

Svar: Tack! :)) Ja, på det sättet blev det ju rätt bra i alla fall :p
Johanna Fåglund

Helt otroligt 😊 Trevligt att du delar 👍 Mäktigt 👏

Svar: Tack:D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: