Naturen i olika årstider

 
Var alldeles för många dagar sen jag la upp något här på bloggen, men har inte fotat på länge nu. Det brukar bli så vid denna årstiden, men denna vintern har verkligen varit en dålig fotovinter, så det har blivit ännu sämre uppdatering här än det brukar vid denna tiden :p Nu längtar jag tills våren kommer, när jag kan fota vårbilder igen och använda mitt macro! Som ni ser på bilderna här över är det en naturbild från varje årstid. När jag skulle välja ut bilderna märkte jag att jag hade svårast att välja vårbilden eftersom jag hade flest bra bilder från den årstiden. Älskar verkligen alla rosa träd och vårblommorna i härligt motljus. 
 
Vilken av bilderna är eran favorit? :)) 

Så vackert :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Höstbilden. Det är sällan man ser någon som är såhär duktig på att ta bilder.

Svar: Åh, tack! Så roligt att höra :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: